Wavin
Awesome! Je krijgt bezoekers op je website. Maar de bezoekers waar je zo hard voor gewerkt hebt, converteren niet. Misschien heb je gemerkt dat je websitebezoekers producten in hun winkelmandje plaatsen. Maar de meesten betalen niet, vragen geen demo aan of vullen je contactformulier niet in. Klinkt bekend? We’ve got you.
Conversion rate optimization (CRO) is het proces van het verhogen van het percentage websitebezoekers dat een gewenste actie onderneemt - zoals een aankoop doen, inschrijven voor je nieuwsbrief of het contactformulier invullen. Het doel is een hoger rendement van je website behalen. Met relevante data brengen we veranderingen aan die bezoekers aanzetten tot actie. Steeds opnieuw.
CRO kan worden gebruikt om de prestaties van elk type online marketingcampagne te verbeteren, van pay-per-click (PPC) advertenties tot e-mailmarketing en sociale media. En er zijn veel verschillende manieren om je conversiepercentage te optimaliseren. Denk bijvoorbeeld aan A/B-tests, personalisering en een sterke call to action. Wij zorgen ervoor dat we het conversiepercentage voortdurend testen en verbeteren, want zelfs een kleine verandering kan een grote impact hebben op je algemene resultaten.
Terwijl het doel van SEO en SEA is om zoveel mogelijk websitebezoekers te genereren, betrekken we met CRO je websitebezoekers en zorgen we ervoor dat ze converteren. Een hoog conversiepercentage is essentieel voor elk merk dat online wil groeien. Want als je niet genoeg bezoekers omzet in leads of sales, loop je potentiële inkomsten mis. Door het design, de gebruikerservaring en de content van jouw website te verbeteren, zorgen we ervoor dat het percentage bezoekers dat actie onderneemt op je website wordt verhoogd.
We bekijken de huidige situatie en duiken dieper in de customer journey. Vervolgens bouwen we een funnel om bezoekers te converteren in waardevolle leads. Of dat nu het creëren van unieke content, het ontwikkelen van gedetailleerde funnels of het bouwen van converterende landingspagina's is. We delen onze bevindingen in een op maat gemaakte presentatie en begeleiden je bij de voorgestelde CRO-strategie. Door te experimenteren, te testen en veranderingen door te voeren blijven we de CRO strategie verbeteren.
We gebruiken data om conversies te verbeteren en rendement te halen uit jouw website en marketinginspanningen.