MERK
STRATEGIE

Positioneer je merk met een winnende merkstrategie, een betekenisvol merkverhaal én onderscheidende propositie - dé reden om voor jouw merk te kiezen.

Header-004
Wat is
Merkstrategie?
Een merk is meer dan een logo en een pakkende slogan. Je moet weten wie je bent, waar je voor staat, en wat jouw relevant maakt. Maar ook voor wie je er bent en waar je jezelf in de toekomst ziet. Merkstrategie is de fundering én het kompas van jouw merk.

Met een sterke merkstrategie helpen wij jouw merk van betekenis te zijn, impact te maken én een unieke plek in het hoofd en het hart van jouw doelgroep te claimen.

Merkstrategie is hoe jij jouw merk positioneert in de markt, hoe het zich onderscheidt van concurrenten en hoe je op emotioneel niveau contact maakt met jouw doelgroep.

Een goede merkstrategie vraagt om scherpe keuzes. Focus met als doel de gewenste plek claimen in het hoofd en het hart van jouw doelgroep. Niet zomaar een plek – een relevante, unieke en onvervangbare plek. Zo maak je een échte verbinding en creëer je merkambassadeurs.

Title
Title
For some pages we use a bigger intro. This intro is called h5.

This is a paragraph style tekst. We use this for intro's. It is called Paragraph. Lets make it 26px.

 
This is a subtitle. It looks like this and is called h6. (Needs to be Space Grotesk)

This is a body text style. It is called DIV in styling.
It is correct but it might need a little more lineheight (28)
 
I find this strange because i dont think we use the H2, h3 and h4. Why? I dont know!



H2 looks likes this (dont use!)

 

h3 looks like this (dont use!)

 

H4 looks like this (dont use!)

 
Wy do we have these if we dont use them?
Please. Whatever you do, dont change anything if we (Simone) needs to check all content again.
Slider - 01
DSC09604-Edit
Slider - 09
Slider - 07
Waarom een merkstrategie
onmisbaar is
Merkstrategie is de kern van alles wat je doet. De keuze voor jouw merk boven het andere merk wordt bepaald door de emotionele relatie die een persoon ermee heeft. Een doeltreffende merkstrategie geeft je merk een grote voorsprong.

Het helpt je om je te onderscheiden, loyaliteit op te bouwen met je doelgroep en nieuwe klanten aan te trekken. Het creëren van een sterk merk kost tijd, focus en creativiteit. Wij zijn er om je te helpen. Niet met ellenlange rapporten, ingewikkelde adviezen of complexe modellen maar met heldere, pragmatische en efficiënte oplossingen die direct bijdragen aan resultaat.

Hoe wij jouw merkstrategie aanpakken

Merkstrategie is het kompas en de fundering van jouw merk. Het beantwoordt de vraag waarom jij doet wat je doet en wat jou uniek maakt. Tijdens creatieve brainstorm sessies definiëren we samen jouw merkverhaal. We onderzoeken wie je bent en waar je wilt staan. Wat zijn je kernwaarden, je essentie en waarom doe jij wat je doet? Vervolgens vertalen we jouw denkwijze in eenvoudige maar krachtige communicatie in de vorm van een merkverhaal en creatieve merkpropositie.

meer info over merkstrategie

we helpen je graag verder

Slider - 06

READY FOR THE NEXT LEVEL?

Positioneer je merk met een unieke en onderscheidende merkstrategie.